Montag, 24. Oktober 2011

Die Woche fängt ja gut an ................ Nur für Bayern!


Scho wieda da Blues
©Text / Musik / W.Weise
GEMA: 4.560.694

Ich wach auf in der Früh' und lieg mit Schädelweh im Bett
wo i gestern war des woaß i leider net
wer die Frau da neba mir iss' ja woher soll i des wissen
die meine kann's net sei sonst dad's mi doch net küssen
Mei Schädel muaß a Knödel sein gekocht seit 14 Stund
weil er sonst überhaupt net a so brummen kunnt
des pochen und des klopfen des macht mi no hin
in meinem Bad oh Schmerz oh Schreck da iss' kein Aspirin
I hab' scho wieda mal an Blues und denk' a so dabei
dieser Blues heut morgen muaß' der letzte sei
i trink nie wieder einen Tropfen lang keine Frau mehr an
doch scho wenig später frag' i mi was dua' i denn dann ?
I geh' nebenan ins Wirtshaus und bestell' an Wurstsalat
weil i moan das des meim Magen gar net schaden dad
dazu trink i a Weißbier und dann nochmal zwoa
gegenüber sitz a Has' und i bin so alloa
Dann rutsch i zu Ihr rüber und ich frag Sie nett
ob Sie gern' a' Guten Morgenschluckerl hätt'
Sie moant a' so a' Piccolo der war Ihr heit scho recht
ich schau Ihr in den Ausschnitt nei der iss' a net schlecht
I hab' scho wieda mal an Blues und denk' a so dabei..............
was Dua i denn dann ........Ab morgen da fang I a nigelnagelneues Leben an

© 2011  Wolfgang Weise

Hier gibt es die Musik dazu: http://www.liederpoet.net




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen